Thursday, November 18, 2010

t.o.d.a.y

ri dh start keje...cuti tok raya haji sehari ja..biasa la bila dh cuti masok balik keje mula la rasa itu ini...
td pg tetiba pening2 plak kepala ni.."hahaha bnyk alasan la nolie oiii"
ingt rini nk relex ar ckit ttbe pas lunch dtg plak keje urgent yg kne wat...Teresa salesperson kat opis aku bg masa 1 hari ja tok ciap kn banglo ni.

..so now 'O.T' la aku jap...tp curi2 masa nk write kat blog ni...hehehe
smbil2 aku wat projek urgent ni aku dgr lagu kat youtube tajuknye "Itulah Sayang"..
best siot lagu ni..bersemangt aku wat keje smbil dgr lagu...jom layan sama2..

The Ramlees - Itulah Sayang




The Ramlees lirik
Itulah Sayang

Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang

No comments:

Post a Comment

d